social media

Zmiana w programie koncertu 21 stycznia

Z przykrością informujemy, że Céline Scheen, z uwagi na nagła chorobę, podczas koncertuLa descente d’Orphée aux Enfers, który odbędzie 21 stycznia 2018 o godz. 18.00 w Teatrze im. J. Słowackiego (pl. Świętego Ducha 1), zastąpi wybitna,francusko-kanadyjska sopranistka Samantha Louis Jean. Podczas wyżej wymienionego koncertu, na scenie nie zobaczymy również Heather Newhouse w zastępstwie, której pojawi się Caroline Arnaud.

W przypadku pytań, prosimy o kontakt z pracownikiem Krakowskiego Biura Festiwalowego pod adresem: rezerwacje@biurofestiwalowe.pl.

Przepraszamy za powstałe niedogodności. Pełny, zaktualizowany program Festiwalu dostępny jest na naszej stronie.

Samantha Louis-Jean rozpoczęła swoją muzyczną edukację w szkole Maîtrise de Radio-France. Na scenie debiutowała w roli Euridice(„L’Orfeo” Monteverdiego) podczas Festiwalu Muzyki Barokowej w Montrealu oraz Lauretty(„Gianni Schicchi”) z Montrealską Orkiestrą Symfoniczną. Jest laureatką Międzynarodowego Konkursu Śpiewu Barokowego we Froville, konkursu o Nagrodę Europejską, konkursu Lyndon-Woodside Oratorio Society of New York oraz konkursu Fundacji Jacqueline Desmarais. Jest stypendystką takich organizacji, jak Conseil des Arts et des Lettres du Québec, Conseil des Arts du Canada oraz Jeunesses Musicales du Canada, a ostatnio zdobyła drugą nagrodę w konkursie o stypendium Bourse de Carriere Fernand-Lindsay.

Caroline Arnaud rozpoczęła swoją edukację muzyczną w szkole Maîtrise de Radio-France, której dyplom otrzymała w 2002 roku. Caroline Arnaud pojawiła się na scenie m.in. w takich rolach, jak Noc w „Fairy Queen” H. Purcella, Emilia w „Les Indes Galantes” J.-P. Rameau, Rizzolina w spektaklu „la Barca” z utworami A. Banchieriego, Służąca w operze „La Foret Bleue” L. Auberta, Maria Antonina w operze „Le Negre des Lumieres” Josepha Bologne’a (Chevalier de Saint-George). Wystąpiła także jako Narrator w programie „Les Histoires Sacrées” z muzyką M.A. Charpentiera pod dyrekcją Sébastiena Daucé (Ensemble Correspondances) i w reżyserii Vincenta Hugueta w Théâtre de Caen, w Chapelle Royale w Wersalu i w sali Concertgebouw w Brugii.